Jeg er nyuddannet lærer indenfor linjefagene dansk, engelsk og kristendomskundskab. Derudover har jeg specialiseret mig under uddannelsen indenfor fiktive tekster, konflikthåndtering, dansk som andet sprog og undervisning af nytilkomne børn. Forinden min start på læreruddannelsen, har jeg arbejdet som lærervikår i to år, hvilket var årsagen til mit ønske om at blive lærer. Jeg ser mig selv i mit arbejde som en lærer, der er struktureret, kreativ og elevorienteret. Struktureret, fordi min undervisning er nøje forberedt og indeholder tydelige rammer. Dertil har jeg altid haft en kreativ side som jeg udfolder i min praksis, hvor jeg altid forsøger at skabe en spændene og anderledes undervisning for eleverne. Dette kan blandt andet være igennem inddragelse af kroppen, flere modaliteter og æstetisk læring. Sidst ser jeg mig som elevorienteret, da jeg altid forsøger at tage udgangspunkt i den enkelte elevs forudsætninger i min undervisning, Dertil ser jeg også eleverne som seperate individer, hvor hvert enkelt barn har deres egne individuelle erfaringsverdner og oplevelser som ligger til grund for, hvordan de agerer i undervisningen, sociale sammenhænge, og hvordan undervisningen bør tilrettelægges med henblik på at skabe mestringsmuligheder og en modtagelig/meningsfuld undervisning.
I mit personlige liv er jeg alenemor til en datter på seks år. Jeg bruger min fritid på at dyrke fitness, rejse og være sammen med familie og veninder. Dertil er jeg en kreativ sjæl som ofte prioriterer min tid på at male.
Sødalskolen, Louisevej 29 8220 Brabrand.
Okt. 2013 – Jun. 2015