● En masse organisering, som i vil kunne se når jeg står og underviser. Mit mål er at alle i klasselokalet kan følge med, og at de unge oplever at få anerkendelse.
● Min passion og evner for fagene. Mit bidrag til fagligheden skal vække de unges interesse samt, give dem en forståelse for, hvordan det hele har en rød tråd - ikke bare til deres uddannelse men også dannelse som demokratisk borger.
● Ikke mindst er jeg smilende og stærk tilhænger af, at fællesskabet skal efterstræbes. De unge trænger til så meget støtte og hjælp under corona-tiden som muligt. Et godt kollegialt fællesskab er lige så vigtig som selve undervisningsindholdet.
Har haft engelsk masterclass i 3.g, været en del af gymnasiets Miljøråd hvor jeg stod for 3 punkter (Jeg var i Miljørådet, Miljørådets PR-udvalg, Miljørådets Uddannelsesudvalg & Miljørådets Transportsudvalg), jeg har været ansvarlig for klassens trivsel samt været folkeskole-elevformand og erstatnings-klasseformand i 10. klasse indenfor festudvalget.
I min fritid er jeg frivillig hos SelvHjælp i Silkeborg, hvor jeg blandt andet er ´facilitatorer´ for børn og unges trivsel, psykisk sårbare osv. Derudover er jeg også torsdags-lektiehjælper til udlændinge, der har problemer med det danske sprog.