Jeg er engageret og passioneret når det gælder trivsel.
Med kursus i psykologi og facilitering, vil jeg med min pædagogiske og anerkendende tilgang, gøre mit ypperste for at sikre, at børnene får en både lærerig og stimulerende hverdag.
Personlige egenskaber som jeg kan fremhæve, er min evne til at være tålmodig og fleksibel, samt en udpræget teamplayer. Jeg vil med min varme personlighed og empatiske væsen, bidrage til en positiv skolekultur.
Jeg holder af vidensdeling og jeg vil ydmygt se frem til at drage fordel af mine erfarne kollegers viden og støtte.
Jeg evner at arbejde med mennesker og har organisatorisk sans. Med kursus i konflikthåndtering, forstår jeg at håndtere komplekse udfordringer, herunder at regulere mig selv i opståede konflikter med børnene.
Min tilgang til undervisning vil være dybt rodfæstet i at forstå og imødekomme elevernes individuelle behov, udfordringer og styrker. Jeg har en naturlig evne til at skabe et trygt og støttende rum, hvor eleverne vil føle sig set, hørt og respekteret.
Min empati kommer til udtryk i min evne til at lytte opmærksomt til elevernes perspektiver, bekymringer og idéer. Jeg tror på at undervisning ikke kun handler om at formidle viden, men om at forme deres karakter og fremme deres personlige udvikling. Jeg tror på at anerkende og værdsætte mangfoldigheden i klasseværelset. Med min empati som fungerende drivkraft er det i dette rum at jeg vil jeg skabe skabe et inkluderende miljø, hvor elever føler sig set, værdsat og støttet på deres læringsrejse.
Jeg har erfaring med flere administrative opgaver, herunder struktur og planlægning, der kan gavne både lærere og elever, ved at sikre effektivitet, produktivitet og en positiv læringsoplevelse.
Selvom jeg ikke har erfaring med undervisning, har jeg under min egen uddannelse fået erfaring med formidling, grafisk facilitering og præsentationsteknik.