Pædagogiske og Didaktiske Kompetencer
Gennem min tid som lærer vikar har jeg opnået solid undervisningserfaring i forskellige fag. Jeg har lært at differentiere min undervisning for at imødekomme elever med forskellige læringsstile og behov, hvilket har hjulpet mig med at sikre, at alle elever får mest muligt ud af undervisningen.
Kommunikation og Interpersonelle Kompetencer
Jeg har udviklet stærke kommunikationsevner, som gør mig i stand til at formidle komplekse emner på en letforståelig måde. Mine lytteevner har gjort det muligt for mig at forstå og reagere på elevernes behov og bekymringer. Desuden har jeg erfaring med konflikthåndtering, hvilket har været nyttigt i at opretholde en positiv klassemiljø.
Organisation og Ledelseskompetencer
Jeg er dygtig til klasseledelse og kan opretholde orden og struktur i klasseværelset. Jeg er også erfaren i at planlægge lektioner og undervisningsforløb samt at tilpasse mig hurtigt til forskellige undervisningsmiljøer og uventede situationer, hvilket kræver stor fleksibilitet.
Teknologiske Kompetencer
Jeg har erfaring med at bruge forskellige teknologiske værktøjer og ressourcer i undervisningen, og jeg har også arbejdet med digital undervisning og online læringsplatforme. Dette har givet mig en god forståelse for, hvordan teknologi kan integreres i undervisningen for at forbedre læringsoplevelsen.
Sociale og Empatiske Kompetencer
Jeg er empatisk og har en god forståelse for elevernes individuelle behov og udfordringer. Jeg værdsætter samarbejdet med kolleger og forældre for at støtte elevernes læring, og jeg tror på, at en stærk samarbejdsånd er afgørende for en vellykket skoleoplevelse.
Problemløsning og Kreativitet
Min evne til at udvikle kreative og engagerende undervisningsaktiviteter har gjort undervisningen mere interessant og relevant for eleverne. Jeg er også god til problemløsning og har erfaring med at finde løsninger på uventede udfordringer i klasseværelset.
Jeg er en pige på snart 22 år, som har været lærervikar i 1,5 år ude på en skole i brødnby og har nu brug for nye udfordringer. Jeg kommer fra at have været en del i speciel klasse og har dermed en del erfaring derfra, jeg er en tålmodig og udadvendt pige som er god til at lære fra sig.