I vil få en akademiker der går struktureret til værks i mine opgaver, hvor jeg anerkender elevernes indsats og vil skabe et positivt læringsmiljø, hvor eleverne tager ejerskab over egne bedrifter. For mig er gensidig respekt og et godt læringsmiljø vigtigt, da det fremmer indlæringen og giver plads til en undersøgende tilgang, hvor man gerne må lave fejl.
Jeg tilbyder derfor en stabil medarbejder, som fejre gode resultater og delmål, men samtidig ikke er bange for at lyde skarp for feks at få ro i klassen.
Undervisning på Holstebro ungdomsskole i håndværk og design i form af syning.
Hos Mind Factory by Ecco, lavede jeg workshops som kombinerede flere aspekter for at skabe et læringsforløb med udgangspunkt i kreativ tænkning, problemløsning og selve faget. Dertil inddraget nutidssamfundsfaglig emner. De var målrettet børn og unge i Tønder kommune. Ved kreative projekter, mener jeg, at man kan få gejsten for læring frem hos alle. Eksempelvis kan blokkodning af Microbits kombinere teknikfag og sandsynlighedsregning eller håndarbejde, teknik og genbrug.