Jeg tilbyder kvalificeret undervisning i diverse fag og er ligeledes nysgerrig på nye fagkombinationer. Med udgangspunkt i en bred erfaring er jeg faglig velfunderet, relationsstærk, autentisk, besidder et højt refleksionsniveau, selvstændig, omstillingsparat, bredt favnende, optimistisk og let til smil.
Min undervisning er præget af en dialogisk tilgang og med blik for elevernes erfaringsprocesser og selvvirksomhed. Jeg er god til at omsætte mål til praksis og omvendt samt understøtte forskellige indlæringsmetoder og 'tænke ud af boksen'. Jeg har derudover fokus på og gode erfaringer med: struktur, genkendelighed, den enkeltes potentiale(r), fællesskabets betydning, differentiering, selvstændig didaktisk planlægning og tiltag m.fl.
Som lærer, som menneske:
Jeg er god til at etablere tryghed, ro og stabilitet. Jeg har nemt ved at indgå i relationer og gør en stor indsats for at opretholde og udvikle disse som forudsætning for trivsel og undervisningens succes.
Uddannet lærer fra Professionshøjskolen Absalon, Roskilde i 2022.
Bred undervisningserfaring- og kompetence indenfor dansk (ind- og udskoling), klasselærerfunktion, tysk (mellemtrin og udskoling), historie (mellemtrin), engelsk (forskellige målgrupper og behov). Erfaring med dysleksi samt sproglige og socio-emotionelle indlæringsvanskeligheder.
Ansættelsesforhold:
• Tømmerup Fri- og Efterskole: klasselærer og varetagelse af dansklektioner i 1. klasse, tysk fagansvarlig samt alle tysktimer i 6.–9. klasse
• MentorDanmark: varetagelse af individuelt tilrettelagt undervisningsforløb med særligt fokus på dysleksi og indlæringsvanskeligheder.
• Tiendeklassecenteret, Roskilde: ansat i et kommunalt projekt til at hjælpe og undervise unge med forskellige udfordringer i engelskfaget i mindre grupper.
• Daginstitutionen Solhøj, Hedehusene: ansat som pædagog i vuggestuen med ansvarsområder som forældresamarbejde, sproglig udvikling og evaluering, tilrettelæggelse af pædagogisk aktiviteter og forløb m.m.
Derudover kortere vikaransættelser på bl.a. Havdrup Skole.