Som lærervikar brænder jeg for at hjælpe eleverne med at udtrykke sig sagligt, tænke kritisk og engagere sig i konstruktiv dialog, hvor de lærer at argumenterer uden at lade følelserne tage overhånd. Gennem engagerende debatter i fag som dansk, engelsk, historie og kristendom opfordrer jeg dem til at respektere forskellige perspektiver og tænke kritisk. Jeg stræber efter at gøre undervisningen både interessant og udfordrende ved at pirre deres nysgerrighed med skæve vinkler på emner. Jeg lytter til eleverne, forstår deres individuelle udfordringer og tilpasser min undervisning, så alle føler sig set og støttet i deres læring.
Jeg tilpasser mig skolens metoder og procedurer og sørger for de administrative opgaver håndteres rettidigt og korrekt. Min tilgang til undervisningen er systematisk og velorganiseret.
Med en baggrund som billedkunstner med fokus på digitale medier, har jeg undervist i mange år på Daghøjskole, Ungdomsskole og AMU-center. I daghøjskoleregi var det 5 måneders forløb, hver dag fra 9-15. På ungdomsskolen lærte eleverne at skrive manuskript, drejebog omsætte til billeder og lære et nyt visuelt sprog og at redigere. På AMU var det politiet og militæret, der skulle lære brugen af video og redigering.
Udover min kunstneriske baggrund har jeg stor erfaring med træ-arbejde, både når det gælder tømrer og møbelsnedkerfaget. Jeg har grunduddannelsen indenfor begge fag og har arbejdet en del inden for snedkerfaget.