Med en HTX i bagagen og min store interesse for innovation ser jeg mig mest undervise indenfor det kreative og naturvidenskabelige, men jeg tilbyder gerne undervisning i andre fag. Jeg er stærk pædagogisk og god til at bevare overblik og ro. Jeg tror på, at alle børn gør det så godt de kan, og at vi som voksne har ansvaret for at skabe de bedste rammer for elevers trivsel og læring. Som person er jeg smilende, tydelig og god til at spotte, hvad der er brug for nu og her.
Min motivation
Efter halvandet år i PPR har jeg erfaret, at det, som jeg brænder for, er at arbejde med relationer og komme tættere på børnenes hverdag. Jeg søger som lærervikar, så jeg kan blive klogere på, om jeg skal uddanne mig til lærer eller om min uddannelse som psykolog kan bruges i en stilling ude på skolerne (fx i en kombination af underviser og en form for trivselsmedarbejder)
Jeg har det sidste halvandet år arbejdet som PPR-psykolog, og jeg har derfor en stor viden om det pædagogiske og forudsætninger for god indlæring. Jeg har haft min daglige gang på forskellige skoler, og jeg har derfor et godt indblik i hverdagen i klasserne og på lærerværelset. Jeg er vant til en omskiftelig hverdag og at samarbejde med både lærere og forældre.
Som frivillig i en naturklub i Gellerup har jeg tilrettelagt og deltaget i aktiviteter med børn i alderen 6-12 år. Jeg har derfor en god portion idéer til lege/aktiviteter på lager, og jeg har et godt øje for, hvad det enkelte barn kunne have brug for. På mit studie var jeg med til at stifte en studiecafé for mine medstuderende, hvor formålet var at gøre det faglige stof mere tilgængeligt. Jeg har derfor erfaring med tilrettelæggelse af undervisning og faglig formidling på en lettilgængelig måde.