Stærke fagkundskaber indenfor dansk, engelsk, historie og religion.
Enhver undervisningssituation handler om eleverne. Jeg er god til at møde mennesker i øjenhøjde - også børn. Det er vigtigt for mig at bidrage til jeres undervisning med spændende og lærerig undervisning, hvor jeg altid vil søge at engagere eleverne i undervisningen.
Ethvert undervisningsscenarie for mig vil starte med en introduktion af mig selv til eleverne, en nedfældning af tidsplan for timen på tavlen med klokkeslæt, så eleverne kan følge med. Dernæst følger undervisningen af det materiale, som elevernes lærer ellers har planlagt. Mit mål er derfor ikke at være "rundboldvikaren", men snarere en vikar som eleverne husker som et interessant indslag i deres vante undervisning.
Min tilgang til undervisning vil altid hvile på elevers deltagelse og - hvis der er mulighed for forberedelse - visuelle medier, da jeg mener at mennesker lærer mest, når de kan visualisere emnet.
Pt. er jeg 2. semester kandidatstuderende på Religionsvidenskab på Aarhus Universitet med tilvalg på Nordisk Sprog og Litteratur (dansk).